Orjinal Mesajı Yazan: saricehennem
belki oyuncun falan kalmamıştır
Şimdi bir daha girip baktım maça girmeden önce bir tane oyuncum emekli oluyor.
Sanırım 17 oyuncum var toplam o adamla.
Maçtan çıkınca da negot. round 5 diyor ve direk hata veriyor.
Dediğin gibi olabilir ya :(
Ama benim bütün emeklerime nolucak..
Bir yolu yok mudur bunu düzeltmenin :(