erdem5550 2008 kadroları yaması yaptığım fm 2007 2. senemde fernando gago yu 21 milyon sterline aldım...
lord1995 ben galatasaraylıyım ama fenerbahçeye vagner love yi aldım her maçta %90 gol atıyo yani manyak adam size tavsiye ederim
ozghuch http://www.ImageShack.us" /> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! :D:D -ozghuch-
ozghuch güsel photoshop demi ama bişiy unutmuşum... Ronaldinho'nun resminin arkasında barça var yhaaa... :D:D:D
prisonguard Besiktas'a Marcelo 10.5,Sinama pongolle 13,coloccini 17milyon euro aldim..Simdilik bunlar aklimda...
tbtoqel Oha yha nasıl Ronaldınho yu henry yi buffonu getıorun bn roy makaay,andriy arshavin,heitinga,giovannı broscokart
erik84 Orjinal Mesajı Yazan: tbtoqel Oha yha nasıl Ronaldınho yu henry yi buffonu getıorun bn roy makaay,andriy arshavin,heitinga,giovannı broscokart yaşlarına bakarsan sene en az 2014 tür ve ben 2uefa şampiyonluğu 2 süper kupa kazandım şampiyonlar ligi final oynadım e artık popülerliğim artmışıtır
nightmare29 walla nedense bn de su son fm'ler de böle cok büyük oyuncuları türkiye'ye getiremiyorum. onceden cm serisi olsa robinho, tevez, ramos, cavenaghi, diego fln :} sürüsüne bereket .
1907onur Fenerbahçeye ilk sezonda Emre Belözoğlunu $17,500,000 birde Halil Altıntopu $24,000,000 aldım