onur gs bu bahsedilen transferlerin hepsi ya sallama yada hile ile alınmıştır kalıbımı basarım fifa manager gibi oyunlarda bırakın türk takımlarını real i alsan c.ronaldo ronaldinha messi kaka gibi futbolcuları almayı bırak teklif bile sunamıyosun zaten teklifte sunsan ilk sezonda bu gibi futbolcuları getirebilecek paran olmaz ancak o da belki 3.veya 4. sezon sonu onuda anca o seneler boyunca lig ve avrupa kupalarını kazanmanla olur bu lafları boşuna etmiyorum çaylak biri degilim manager oyunlarını 4-5 senedir oynuyorum
goktug999 bence yıldız oyuncu almak onemlı degıl yıldız olmayanı alıp yıldız yapmaktır bende zamnında yıldızlar aldım ama yeni felsefem fazla araştır ugras yılzdız yap sat
medu__warchant ooo en kolayı yıldız oyuncu transferi yapmak onun için bi taktik biliyorum fm data editöre girip istediğin oyuncuyu alabilir .oyuncu yapabilir klubü zengin edebilirsin
onuralp44 Orjinal Mesajı Yazan: medu__warchant ooo en kolayı yıldız oyuncu transferi yapmak onun için bi taktik biliyorum fm data editöre girip istediğin oyuncuyu alabilir .oyuncu yapabilir klubü zengin edebilirsin aynısını modifierden de yapabilrsin ama oyunun ne zavki kalacak???
BlackMoney Orjinal Mesajı Yazan: guerrero_g Galatasaray'a messi yi aldım ikinci yılında. bi de ronaldinho yu getirdim ama 31 yaşındayken...roberto carlos misali... komiksin:D:D
_extinction_ Orjinal Mesajı Yazan: ayhn getirin anasini satiim. bende pele ve maradonayi aldim ilk sezonumda. :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
_extinction_ :mad: :mad: Orjinal Mesajı Yazan: kemalfbc Ben Fenerbahceye 2009 a geldigimde Ronaldinho yu Pirlo yu Bide C.ronaldoyu getirdim oda fenerbahce ile 1 sezon sampiyonlar ligini kazanmıstım ronaldinho pirlo bide c.ronaldo da moralleri düşüktü ilk yedeklerdeydiler bende teklif yaptım geldiler birde suna cok dikkat etmeniz lazım arkadaslar dünya dan en zengin kulüpler var oraya girerseniz orda ilk basta barca falan 1.2b yazıor finansı ama sonralarda o düsüor bende mesela 256m dolar dı ole olunca para sıkıntısı cekıordur kulup ve oyuncu satmak zorundadır ben pırlo yu ronaldınho yu falan degerınden dusuk fıyata getırdım bı tek c.ronaldo fazla fiyata geldi yok artık yawas at :mad: bunları olsa olsa edit le getirmissindir ki , ronaldinho ile ronaldo yedek kalacak oyuncu diiller
hsyn22 en iisi genç oyuncu bulup yıldız yapmak mesela ilk sezon çok ucuza brezilyadan sergio mota ve eduardo yu albilirsiniz mükemmel oynuyorlar 2 sene sonra büyük takımların transfer listelerine giriyorlar
jrburak FENERBAHÇEYE GÖKHAN ÜNALI 7.500.000€, MEHMET TOPUZU 4.000.000€ VE MALDONADOYU 8.500.000€ ALDIM. SAOLSUN AZİZ HOCADAN 2 KERE TRANSFER KAYNAPI İSTEDİM 7.000.000€ VE 5.000.000€ VERDİ. Bİ TEK APPİAHI SATTIM VE ALDIM HERKESE İYİ EĞLENCELER BU ADAMLAR ABARTILACAK ADAMLAR DEİL AMA MAKSAT MUHABBET :D
keroglan kayseriye ronaldinhoyu almış önemli olan bu oyunu hilesiz oynayabilmek ama sen hileyle bile yapamazsın o dediğini
villa19 robinho santos da oynarken aldım beşiktaşa,,,vaart,,mascherano,,,d'aleksandro,,,daniel carvalho
rude_ercan Trabzonspor'a ilk sezon D'Alessandro ve Mehmet Topuz 2.sezon Marcelo Cardenas sonra dan da 3.sezonda Daniel Alvesi aldım
yemi ben galatasaraya ilk sezonda m.topuz & g.ünal toplam maliyet = 14 milyon dolar ikinci sezon lincoln 9 milyon dolar figo bosman kuralıyla hamit altıntop = 2.5 milyon dolar üçüncu sezon van der vaart ve vagner love 35 milyon dolar dorduncu sezon quarisma ve nani toplam maliyet 48 milyon dolar belese emre belezoglu