Yok oda bilmiyo,sordum,hatta bu formayı ss atmıştı,nası yaptın dedim?normal forma olarak yüklemiş, ordan fotoları koymuş,antrenman moduna eklemeyi başaramamış,bu genel bi problem herhalde.Belkide üçüncü formaları açmak için kazandığın paralarla dükkandaki formaları satın alıp öyle yükliyebiliyosun ya,belki bununda ayrıca bi ayarı, bi inceliği vardır dedim, ama bugüne kadar bulamadım..