Ben şuan işyerindeyim msn kullanamıyorum..
http://imageshack.us/
Siteye giriyorsun,ne yüklemek istiyorsan'gözat'tan seçiyorsun,'host it!'diyorsun, biraz bekliyorsun ,yüklüyor,açılan sayfada üstte ortada;'Thumbnail for forums (1)'yazan yerdeki linki kopyalıyıp,bu sitede koymak istediğin konuya yazıyorsun ve bizimle paylaşıyorsun.Yalnız ben bu yöntemle sadece foto yükledim ve siteye koydum ama, dosyada yüklerkende herhalde aynı şekilde uygulanıyordur,bi denersin,kolay gelsin..