Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Cesc "Hadi len" deseydin:D (MSN'e girince offline oluorm ondan girmiorm bnde:)) Vay Hınzır Colo Colo Takımının Adı Birleşmiş Milletler Olarak Gözüküyormuş. Ne alaka olm:u (Yiğit düzenleyiver:D) (Aynı sorundan dolayı msne giremiorm yine.)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine heralde 15 lig açıktır bu oyunlarda.yoksa bu kadar olması çok zor gibi Hayır 3 lig açık sadece.
ceemil yussuf ii adam bnd almstm ama bu kadar ii oldgnu bn bile anlamdm :D:D:D diger adam afonso bosta die ilgileniyolar heralde ? küçk klüpler
Asmim ya adam bosta yada sözlesmesi bitio adam birazcık ta iiyse nie ilgilenmesinler ki..orda 183 takım izlio hepsi teklif yapmıo teklif yapan 3-5 kulüp..ama yine de ilginç..güzel bi enstantane..ii yakalamısın.tebrikler