Orjinal Mesajı Yazan: mmk
vayy be,2008 çıkmadan 07 de yeni bi'şey daha gördüm..ben bizim deividi 1m ye önerince bile kimse ilgilenmiyor :D
o da bir şey mi
ben Carrusca'yı bedava önerince bile kimse ilgilenmiyor. en az 10 kez önerdim, en az 10 kez de kontratı karşılıklı iptalini istedim. hala kabul etmiyor takımımdan memnunum diyor :)