FbHackman Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at kardeş dün sırf senn için denedm yine aynı sonuç. sonuç olarak ne var bunda :D Ce11at kadronuda yaz kardeş benimkinden dahamı güçlü ? hepsi 90 lık oyuncuyla tabiki rekor kırılır :)
.Hakan. senden daha güçlü ama güçlü takım kurmakta yetenek işidir:D . http://soccercenter.net/forum/konu/89677/Fifa-2007-de-kurdugunuz-en-iyi-takimlari-buraya-yaziniz kurduğum takımları bu sayfaya koyuyom. bakabilirsin
mustafAttila ben world classta 2 kere full çektim 1 inde son maç die bıraktıydım v.man yendi lem.1-0 çaktı pxler.1 indede full çektim avrupa kupaları dail ve 148 gol attım 6 gol yedim (sanırım 3 milan-2trbzon(tranzon ecc finalde karşıma çıktı) -1 tanede barça gelba)
FbHackman Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at senden daha güçlü ama güçlü takım kurmakta yetenek işidir:D . http://soccercenter.net/forum/konu/89677/Fifa-2007-de-kurdugunuz-en-iyi-takimlari-buraya-yaziniz kurduğum takımları bu sayfaya koyuyom. bakabilirsin ASIL GÜÇSÜZ TAKIMLA REKOR KIRMAK YETENEK İŞİDİR GÜÇLÜ TAKIMLA HERKES KAZANIR
FbHackman Orjinal Mesajı Yazan: ati_gs_ceza_ati ben world classta 2 kere full çektim 1 inde son maç die bıraktıydım v.man yendi lem.1-0 çaktı pxler.1 indede full çektim avrupa kupaları dail ve 148 gol attım 6 gol yedim (sanırım 3 milan-2trbzon(tranzon ecc finalde karşıma çıktı) -1 tanede barça gelba) bende ecc kazandım sezon içinde zaten fenerbahçe guruptan çıktı :)
takayibo ben galatasarayla ilk sezonda full çektim (sivassporla berbarliğim hariç) 94 gol attım 20 gol yedim ECC grupta 18 puanla liderdim grubumda liverpool milan ve ajax vardı kupayı hiç beraber dahil kalmdan bitirdim süper ligde 100 puan toplamıştım