Orjinal Mesajı Yazan: jack_06
arkadaşlar ben hiç yenilmeden ve20 den az gol yiyip 300 ü geçik gol attım
oyunu kendin kontrol etmedin değilmi ? yani kendin oynayarak hiç maçta kaybetmeyebilirsin önemli olan simulasyon yani takımın direk maçta kontrol edilmemesi bir teknik direktör olarak yani.
Bu arada başarılarınızı burada bu arkadaş gibi sizde paylaşabilirsiniz.