trapdoor SE EA sports şunu PC yede çıkarark keşke güldürse bizi, Eğer imkanınız olursa PS3 te görün birde oyunu aradaki farkı o zaman anlıyacaksınız...
mertonur Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 Arkadaşlar EA Kendi Sitesinde FIFA 09 da Pc de PES gibi Next-Gen olacağı yazıyor linki atarmısın arkadasım
SoNaYy Orjinal Mesajı Yazan: cezayerliplaka BU OYUNU ANCA 512 MB EKRAN KARTI KALDIRIR olum onlar ps 3 manyak mısın
berkia sanırım fifa inadım 2008 ile kırıldı .grafiklerde eskisiyle aynı, oyun motoru aynı,karekter tiplemeleri aynı,oyuncuların koşu stilleri gerçekçi olmaktan çok uzak.hep aynı çalım stilleri ,dönüşler çok keskin.fifa bitmiştir benim için.
Ferman31 next-gen de olsa fifa fifadır işte sondan 3. resimde nestanın formasının rakamına bakın çizginin dışına çıkmış.daha söyleyecek çok şey var ama şimdi yine pes - fifa polemiği çıkar.ondan susuyorum.
Ferman31 Orjinal Mesajı Yazan: berkia sanırım fifa inadım 2008 ile kırıldı .grafiklerde eskisiyle aynı, oyun motoru aynı,karekter tiplemeleri aynı,oyuncuların koşu stilleri gerçekçi olmaktan çok uzak.hep aynı çalım stilleri ,dönüşler çok keskin.fifa bitmiştir benim için. yok yok demo biraz aceleye gelmiş ondan öyleymiş.yani bence fifa07demosunun üstünde biraz oynadılar aceleden.yani fifa 08 demodan kat kat iyi olacak ama sonuçta fifa yine bişeyler çıkar. ayrıca bilmeden konuşmayalım çok komik oluyo aptal durumuna düşüyosunuz.sana demedim berkia kardeş.anlayan anladı.
aslan4 **yaw fifa hala ayni fifa yani out. yapimcilar pc le dahah ugramsio ...2006 dan sonra artik ilgilenmediler bu senede öyle ... artik xbox360 ve ps3 icin ugrasiyorlar..**
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: aslan4 yaw fifa hala ayni fifa yani out. yapimcilar pc le dahah ugramsio ...2006 dan sonra artik ilgilenmediler bu senede öyle ... artik xbox360 ve ps3 icin ugrasiyorlar.. Evet.... Katılıyorum. Ben de fifacıyım ama pes pc de Next Gen kullanmış. Gene de Fifa ' nın tam sürümünü görmek lazım ama pes e doğru kaymaya başladım...
Ceffun fifa 08 demosunu oynadın güzel sayılır bazı değisikler war oyun içersinde demo olmasına rağmen ama eski makinarı biraz zorlucak gibi gözüküyo herkese iyi eylenceler :)
serkan_1905 128 ekran kartı da iyidir...öz.ati radeon 9200 kaldırır fifa 2008'i ama 256 ekran kartı olanlar kesinlikle sıkıntı çekmezler fifa2010'a kadar yeter onlara:))
cersey Orjinal Mesajı Yazan: serkan_1905 128 ekran kartı da iyidir...öz.ati radeon 9200 kaldırır fifa 2008'i ama 256 ekran kartı olanlar kesinlikle sıkıntı çekmezler fifa2010'a kadar yeter onlara:)) benim ekran kart 256 1 gb ram heralde beni daha 4 sene fln yeter fifa için:D
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: cersey Orjinal Mesajı Yazan: serkan_1905 128 ekran kartı da iyidir...öz.ati radeon 9200 kaldırır fifa 2008'i ama 256 ekran kartı olanlar kesinlikle sıkıntı çekmezler fifa2010'a kadar yeter onlara:)) benim ekran kart 256 1 gb ram heralde beni daha 4 sene fln yeter fifa için:D Fifa grafiği bu hızda geliştirirse bana 20 sene felan yeter :D 512 mb ekran kartı , 1gb ram
RentleSsPR Arkadaşlar siz nediyorsunuz Allah aşkına? Windows Vista'nın çıkmasıyla birlikte artık yavaş yavaş PC deki oyunlar da DX10 kalitesine(yani next gen) olmaya başladı.Siz sanıyor musunuz ki Fifa 09 aynı grafik motoruyla olacak?Fifa 09 u oynayabilmek icin en az 6600 GT kalitesinde kart gerekecek hatta daha fazlası onun icin 9200 olan arkadaş sen boşuna ümitlenme.
AdreNaline İyide hocam şuna 08 den başlasalar ya 08 çıkana kadar bekle bekle öldm... 09 kadar ohooo :( Gene de iyi...
jakin33 Valla ön spraişini verdim PlayStation 3 için bakalım nasil olcak beyenmessek değiştiririz:D PES'le :)
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: jakin33 Valla ön spraişini verdim PlayStation 3 için bakalım nasil olcak beyenmessek değiştiririz:D PES'le :) he he sen ps3 deki fifayı beyenmicen öyle mi? Hee ondan... :D