Çoğu ligin ağustosta başladığı düşünülürse fifa08 için geç bir tarih olduğunu söyleyebilirim.Transferler eksik diyorsunuzda çoğu yapılmış oluyo zaten.çok büyük eksiklikler olsa ea zaten bi patch yayınlar.ayrıca bi kaç transferi ç.ok istiyosanız siz yapın
oyunun içinde transfer seçeneği mevcut.Ayrıca çok sıkıcı olan esas şey 28 eylülde okul ve dersanelerin başlıyo olmasıdır.
Yani derslerin başladığı bi tarih oluyo.malesef.eylülün ilk haftası olabilirdi.