S_24 **Oyunu merakla bekliyorum söylenecek söz bulamıyorum.Fifa08 gümbür gümbür geliyor sonunu bilemem**:D
cnkmr umarım bizim **o narin o incecik o çocuksu o masum o o ooo...ooooooo.....yumuşak** duygularımızla oynamıyorlardır
aslancimbom58 Orjinal Mesajı Yazan: cnkmr umarım bizim o narin o incecik o çocuksu o masum o o ooo...ooooooo.....yumuşak duygularımızla oynamıyorlardır üzgünüm oynamışlar, demo ya bak çay demle:) :)
saidcamlica Orjinal Mesajı Yazan: aslancimbom58 Orjinal Mesajı Yazan: cnkmr umarım bizim o narin o incecik o çocuksu o masum o o ooo...ooooooo.....yumuşak duygularımızla oynamıyorlardır üzgünüm oynamışlar, demo ya bak çay demle:) :) Hemde nasıl............
bjklifatih bunlar NEXT GEN icin gecerli diye dusunuyorum EA 2003 ten beri ayni motoru çalistiriyo HIC DEGISTIRMIYOR PC ICIN, seneye degisirmi degismezmi bilmem cunku artik xbox 360 icin alacagim FIFA,PES :)