turkoglu34 FIFA 08 RONALDİNHO NEXT GEN http://www.youtube.com/v/fHqFYQ6Q8u0>http://www.youtube.com/v/fHqFYQ6Q8u0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> YORUMLAR SÜPER DEĞİLMİ
AlyLive acaba bu hareketler biz oynarken işe yarayacak mı :) çünkü FIFA 07'de ben oynarken ne zaman hareket yapsam kaptırıyodum :)
Ayrton Senna Da Silva Lutfen yeni konu acmadan once arastiralim. http://soccercenter.net/forum/konu/89058/pn/3/pp/10/sm/1019051
turkoglu34 Tamam da O konuda benim gösterdiğim video varmı?bi kısmını gösteriyo oda hareketi göstermiyor.
Lvnt_Asn oyunda bu hareketler yapılırsa süper olur ya bide bu video pcden videomu yada pcde böyle bir görüntü olucakmı cok begendim sagol http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM>http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">bu gercek degil dimi olamaz cünkü böyle bisi yok ya olamaz olamazz......:eek:
cersey Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna :hö Hareketler Müthiş Ya Demoyu Merakla Bekliyorum. bencede süper 4 gün sonra demo çıkıyor heralde
quaresma17 http://www.youtube.com/v/1eZAcIR1QmI>http://www.youtube.com/v/1eZAcIR1QmI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> buda andersonun gremiodayken o hareketin aynısını yapıo
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Lvnt_Asn oyunda bu hareketler yapılırsa süper olur ya bide bu video pcden videomu yada pcde böyle bir görüntü olucakmı cok begendim sagol http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM>http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">bu gercek degil dimi olamaz cünkü böyle bisi yok ya olamaz olamazz......:eek: ofofofof o ne ya mükemmel müthiş süper lol :D sabırsızlıkla demoyu bekleyemiyorum kota:(
RentleSsPR Neo sana katılıyorum :D Gerçektende cok güzel video yanlız bu hareketler gamepadsiz yapılmaz,klavye ile cok zor yapılır baya kasar seni.