selam millet bende yeni yapmaya başladığım face leri koyacağım yorum olmazsa olmaz ama
hadi bakalım hayırlı olsun
bu benim bi arkadaşım çok istedi bende yaptım


galatasaray özgürcan

liverpool varonin

ilyas eski gs li
uyarı: resmin rengi çok kötüydü yarım saat rengine ugrastım ancak bu kadar oldu
