Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: SHUBUQ beyler pes 7(pes 2008) bizim burda çikti 5 cd ama alamadim :( inşallah guzeldir inanmayınız,almayınız paranıza yazık valla :D :D
karakummetin ya arkadaşlar niye böyle bir hataya düşüyorsunuz anlamıyorum birincisi oyunun ismi pes2007 değil pes2008 ikincisi oyunun çıkmasına 1-2 ay var üçüncüsü valla aklıma gelmedi yazık yani almayın kimseye kanmayın
joga bonito serhat kanka bu oyun süper olacak.Tabii bu görüntüler pc içinse benim bilgisayar bunu asla kaldıramaz en iyisi kasayı değiştirmek.Ben fifa alacaktım ama vazgeçtim ea halt yemiş konaminin yanında:D
joga bonito serhat kanka bu oyun süper olacak.Tabii bu görüntüler pc içinse benim bilgisayar bunu asla kaldıramaz en iyisi kasayı değiştirmek.Ben fifa alacaktım ama vazgeçtim ea halt yemiş konaminin yanında:D
joga bonito serhat kanka bu oyun süper olacak.Tabii bu görüntüler pc içinse benim bilgisayar bunu asla kaldıramaz en iyisi kasayı değiştirmek.Ben fifa alacaktım ama vazgeçtim ea halt yemiş konaminin yanında:D
e_blackeagles Orjinal Mesajı Yazan: wdqa cok guzel ama pc icin degil niye kardeş pc nin kalitesine göre değişir,kaliteli ekran kartın varsa rahatlıkla bu görüntü kalitesi olur. ;)