Elik PES 2008'e ait ilk stadyum görüntüleri yayınlandı. Görüntüler HD kalitesinde yayınlandı ve anladığımız kadarıyla stadyumların oyun içindeki halleri gerçek hallerini aratmayacak nitelikte. Galeri: http://soccercenter.net/galeri/4293/PES-2008-Stadyum-Goruntuleri
emre6135 Harika... Yine en iyisini konami yapacak yalnız bu goruntuler hd kalıtesındee die yazılmış altına bizim bilgisayarların ekran kartları çalştırmakata gucluk çeker mi ????
emre6135 Harika... Yine en iyisini konami yapacak yalnız bu goruntuler hd kalıtesındee die yazılmış altına bizim bilgisayarların ekran kartları çalştırmakata gucluk çeker mi ????
Bart Simpson hönk:confused: su stadyumlarin güzeligine bakin beeeeeeeeeeeeeeee:) su ikinci... tek kelime : NEFIS
futbol_maniagi_ dehşet ya.yine,yeni,yeniden her şeyin en güzelini konami yapıo abi helal olsun adamlara yaw baksanıza ....
romaringo Ya mütiş bi oyun Futbol oyunu denince PES den baska aklıma birşey gelmez benim çünkü yapmacık değil bu oyun helal olsun adamlara...
ozzyc ya bişey inidiremiyom malesef downland diyom daa sonra kalıyo orda:mad: yardımcı olursanız sevinirim şimdiden thanx ;)
i love PES Orjinal Mesajı Yazan: s_h_24 pc için çıkcakmı pes 2008 hıı neolur cevap böyle cevapları vermeden önce lütfen forumdaki diğer yerleri de ziyaret edin... sorunun cevabına gelince çıkacak tabii ki.... diğer cevaplara bakarsan pc tartışması yapılmış zaten:cool: