Orjinal Mesajı Yazan: fatih123_lincoln
volkan kardeş fırçayla boyuyoruzya hani formayı bende boysamda mesela maviye boyuyorum ama tam mavi olmuyo malesef :( bunun çözümü nasıl olcak yada volkan kardeş sen onun kendine göre ayarla resimle koy ben ordan ayarlıyım olurmu
yani diyorumki fırçaya sağ tıkladığında ayarlar bölümü çıkıyoya o ayarları bana göster yoksa formayı mavi yapçam olmuyo kırmızı yapçam yine olmuyo sen bir reesim yollasanda göstersen yada diğer forma yapan arkadaşlardan rica ediyorum daha yeni başladımda
LOGO BOYAMAK İÇİN;
1-ilk önce o sihirli değnek gibi şeyi alıyoruz
2-daha sonra o (diyelim) NIKE logosuna tıklıyoruz.
3-sonra klavyeden "delete" tuşuna basıyoruz böylece logonun içini boşaltıyoruz.
4-sonra fırçayı seçip logonun içini boyuyoruz.
işte bu kadar.....that's all folks...(bugs bunny den sonra çıkıyodu :D)