Orjinal Mesajı Yazan: ЦОĿKÁИ
İyi,güzel başlamışsın ama sanırım logo sıkıntısı çekiyorsun ve neyin nerde olduğunu öğrenmen gerekiyor..;)
-Forma düzenini bu forumda sabit olarak bulabilirsin(çözümleme)
-Logolar içinde http://brandsoftheworld.com sitesini tavsiye ederim..;)
saol volkan gerçekten logo sıkıntısı çekiyordum googleden arasamda istedğim gibi çıkmıyo. bu site epey işime yarayacak, saol ;)
edit: bide şunları soracağım;
* Formadaki o çizgeleri nasıl eğiltiyorsunuz?
* Logoları nasıl boyuyorsunuz? (mesela barçanın nike logosu sarı ama ben siyahı sarı yapamıyorum)