Iyide Arkadaslar hepiniz ariyorsunuz ediyorsunuz helal olsun da Yaziklar olsun bukadar insani avrupa kupasi maclarindan mahrum birakan yönetime.
Bence külübümüzün d smart dan aldigi gelire ihtiyaci yok!!!
Cok rahat maclari genel bir kanala verebilir ve bizleri de böyle mahrum etmis olmazlari!
5 kurus fazla alacaim diye taraftari yok saymak yanlis bence!!
besiktas macini bjk tv verecek.( Onlar da sifre koyacak mi acaba?????)