real_venom inter formasında italya arması unutulmuş. Milan forması çok güzel birkaç bişi daha düzeltilirse mükemmel olur. Bayern home formasındaki adidas arma biraz kötü olmuş onun dışında gayet başarılı.
veNev Beyler pardon bazı meselelerden dolayı cevap yazamadım saolun.... YAMALARA DEVAM BU DA başka bi forumdan gelen istek forma ARSENAL 08 HOME beğenirsin inşallah
veNev Orjinal Mesajı Yazan: matrockmamy renk tonları olmamış kanka gerisi güzel baba sen bi uğraşsan sonra bana göndersen ben acayip yoruldum gözüm kayıyo
ahmetcntrk Orjinal Mesajı Yazan: SubwooF kardeş süper olmuş bide bu nike nin yeni total 90 reklamını yaparmısısn ? sağol yapmaya çalışırım tam olarak bilmiyorum ama
ahmetcntrk inter 08 formasının mini kiti dddrrr 'nin yapmış olduğu formaya minikitini yapmaya çalıştım ama inşallaah beğenirsiniz... FORMA DDDRRR'NİN minikit bana aittir... http://img237.imageshack.us/my.php?image=interawayvd7.png