crdsa spikerin sesi güzel sevdim Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs doğru o da fena deil de bende ispanyolu seviyorum yha manyak bişi :D evet ispanyol spiker süper, özellikle isimleri söylerken çok iyi geliyo.
RaphaeLmiX walla bana da ona çok yakın geldi ama hadi hayırlısı ve umarım fifa daki spiker değildir yoksa PES'in anlamı kalmaz zaten Fifa'dan bişeye ihtiyacı yok çünkü Futbol'u fifaya öğreten öğretmen PES'dir :D
karakummetin bence spiker konusunu sorun yapmaya gerek yok benim için pek fark etmiyor vallahi japon ingiliz ispanyol genelde aynı yorum