9 Ağustos 2007; 14:14:44
--------------------------------------------------------------------------------
PES 2008 Spikerleri Belli Olmaya Başladı
Zoo dergisinin belirttiğine göre,PES 2008'in İngiltere versiyonu- nun spikerleri Jon Champion ve Mark Lawrenson
youtube'dan Jon Champion'un spikerliğini yaptığı bir maç buldum ve yeni adamımızın sesi gayet güzel...
Videoyu sitemden bulabilirsiniz
http://pes2008tr.googlepages.com/home
HRNclk777 alıntıdırrr sitede onun ztn onada slm