Lincoln2002 Arkadaşlar turnuva 16 kişiliktir. Ve 4 grupta 4 takım şeklinde statü edilmiştir. Bu dört grupta ilk iki çıkacaktır.Üçüncüler kendi aralarında maç yapıp (UEFA) aralarında birincilerini bulacaklardır. Çıkanlar (yani ilk ikiler) şampiyonlar ligindeki gibi rövanşlı şekilde çeyrek ve yarı finalleri yapıcak. Finalde yine şamiyonlar ligi gibi tek maç olacak. BAŞARILAR DİLERİM not baremi: grup maçlarıda rövanşlı
Lincoln2002 Kurallar: 1) Oyun içinde sadece santralarda oyun durdurulabilecek 2) AD hızlı şut 3) Kaleciyle taç çizgisinden ileri top BUNLAR YOKTUR 4) Maçlar world class olup 6 dk olarak oynanacaktır