oguzm3t3 kardeş formaları attık ama hemen ardında maç yapıyorum formalar yeni formalar da stad kaymış bembeyaz olmuş çim napıcaz??
White Albatros http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/MesajResimGetir&eylem=ResimGetir&forummesajyamaid=148&resimid=0&thumbnail=0 Buda Easparts nin yaptığı bir forma çok güzel
NOE Orjinal Mesajı Yazan: NOE 1-Beyaz formamız: Yaşamdır, aydınlığımızdır, onurumuzdur. 2-Siyah formamız: Şehitlerimizdir, şerefimizdir. 3-Çubuklu formamız: Beşiktaşlılık ruhunu ve duruşunu oluşturan 104 yıllık tarihimizdir. 4-Arma formamız: Sonsuz aşkımızdır. Müthişşş