gokhanka 1-Beyaz formamız: Yaşamdır, aydınlığımızdır, onurumuzdur. 2-Siyah formamız: Şehitlerimizdir, şerefimizdir. 3-Çubuklu formamız: Beşiktaşlılık ruhunu ve duruşunu oluşturan 104 yıllık tarihimizdir. 4-Arma formamız: Sonsuz aşkımızdır.
Madd.Dogg kardes harika başka ne diyebilirimki eline saglık hocam gerçekten süper hayatta fıfa oynamam ama bu harika formaların için yüklicem kardes bu arada bu formaları pes6 içinde yapabiirmisin ? Uyarı:Flood yapma.
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: ahmetcntrk abi minikitlerinide yaparmısın.GERÇEKTEN Oyunda mükemmel gözüküyorlar... minikitleri de yaptım yanına koydum daha iyi görünsün diye..
BLACK EAGLE5 valla süpersin kardeşim eline sağlık ama minikitlerin arka fonunu beyaz fonda yaparsan menüde daha güzel duracak lütfen update yaparsan sevinirim saol
BLACK EAGLE5 minikitlere bir çözüm bulabildinmi kardeşim oyunda güzel görünmüyor ayrıca kardeşim formalara bjk amblemine 2 yıldızımızı eklersen sevinirim
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 minikitlere bir çözüm bulabildinmi kardeşim oyunda güzel görünmüyor ayrıca kardeşim formalara bjk amblemine 2 yıldızımızı eklersen sevinirim minikitlerin arkasını photoshopta magic eraser tool ile sil.dosya türünü .png olarak seç.bir de minikit boyutunu oyundakiyle aynı olarak ayarla.ben kalite bozulmasın diye büyük yapıyorum.creation master ile teams-->kits bölümünde formanın yanında minikit resmi var load de ve arkasını sildiğin minikiti seç.kaydet ve çık.
baron26 kardeş bırakın herkes 1 gün bjk li olmasın bjk li olmak ayrıcalıktır oda bizde kalsın emeğine sağlık
BLACK EAGLE5 kardeşim saolda bende phoshop yok senden ricam dediğin olayı sen yapıp minikitleri o şeklide buraya koyarsan çok sevinirim saol
BLACK EAGLE5 MİNKİTLERİ PHOTOSHOPDA ANLATTIĞIN GİBİ ARKA PLANLARINI SİLİP KOYARSAN ÇOK SEVİNİRİM KARDEŞİM SAOL