Black God ya grafikler bana çokda farklı gelmedi bi öncekinden bilmiyorum ama yeni olarak , dünya kupasını koymuşlar , amerika ,arjantin , yunanistan vs var ama tr yok
Can_ Grafikler aynı hiç bir fark yok hatta oyun bile aynı superstar triger tuşu yok superstarların altında sarı yada gri renkte yıdlzılar var bu oyuncular la bende crossover tuşu "a" a ya uzun bastığınız zaman sahada baklava dilimleri oluşuyor işte buradan şutlar çektiğiniz zaman şekilli gidiyor superstar triger tuşunda yaptığınız gibi onun dışında hiç bir farkı birde oyuncular çok eksik inanılmaz eksik hatta acilen bi oyuncu yamasımı napılacaksa yapılması lazım kimsenin byük beklentisi olmasın bildiğiniz nba 2007 yani...
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: Can_ Grafikler aynı hiç bir fark yok hatta oyun bile aynı superstar triger tuşu yok superstarların altında sarı yada gri renkte yıdlzılar var bu oyuncular la bende crossover tuşu "a" a ya uzun bastığınız zaman sahada baklava dilimleri oluşuyor işte buradan şutlar çektiğiniz zaman şekilli gidiyor superstar triger tuşunda yaptığınız gibi onun dışında hiç bir farkı birde oyuncular çok eksik inanılmaz eksik hatta acilen bi oyuncu yamasımı napılacaksa yapılması lazım kimsenin byük beklentisi olmasın bildiğiniz nba 2007 yani... kısaca aRtık EASPORTs listemden çıkdı:D:D ARtık Konami ve 2K'yla çalışıyorum:D:D
princeofkorfez Arkadaslar oyunu oynadım oyunun 2007 den hic bi farkı yoq hotspot zaten o kadar iyi bir özellik degil bitek fark 2007 den backdown özelligi olmus baska hic bisey yok