munzur10 harıkasın ya.daha baska faceler varsa onlarıda yollar mısın.özellıkle ibrahim toroman, servet cetın,rıcardınho,bobo,sabrı,gökdenız facelerı yaparsan cok güzel olur.paylasım ıcın cok sagol.calısmalarında basırılar dılıyorum.
blackfou İkisinin de yanaklarda sorun var. Lincoln biraz basık olmuş. Alex de biraz şişik gibi duruo. Ama saçlar fln süper