fifa 2007 ye son faceim büyük ihtimal fifa 2008 e kadar face yapmayı düşünmyüom zaten diğer pc de vista o kalcak yapamıcam son faceim lincoln istek üzerine yaptım son face diyede hemde gsliler istedi baya ondan yeni konu açım dedim linkte veriyom
herkeste yama olduğu için zdata olarak vermedim cm den direk sadece 30 saniyede oyuna atabilirsiniz.ve alex istediler onuda yaptım hemen kel
http://dosyam.net/?id=8q0ed7

ve son alexi yaptım beyler buyrun alex kel hali
http://dosyam.net/?id=ar9kxt
