ugr61 ya kardesim ben bu yamayi nasi indiriyorm linki tikladm ama ordan bisi yapamadm kaç aydir we9 yamasi ariyorum bi yardimci olurmusun :(
Judo yahuuuu Masaüstüne gelen dosyayı Belgelerim,konamı,wininng eleven 9,save,folder1 in içine yapıştır
moral_202 BEYLER WE9 GÜNCELLEME YAMASINI( KONAMI-WIN32WE9UOPT) DEDİGİNİZ DOSYAYI FOLDER 1 İÇİNE ATIYORUM OYUNU AÇIYORUM İSİM YAZMA KONSOLU CIKIYO ORAYA Bİ ŞEY YAZMAMI İSTİYO.YAZZAMDA YAZMASANDA DEGİŞEN Bİ ŞEY YOK........... DAHA SONRA OYUNDAN ÇIKINCA FOLDER 1 İÇİNE BAKIYORUM O ATTIGIM DOSYANIN YANINDA (KONAMI-WIN32PES5OPT) İSİMLİ Bİ DOSYA OLUŞUYO.. YARDIM EDERSİNİZ SEVİRİM
happysword merhabalar ben sitenin yeni üyesiyim türkçe yamayı belgelerim konami Winning Eleven 9 save folder birin içine kopyaladım oyunun içine girdiğimde herhangi bir değişiklik olmadı yani hollanda ligi tamamen duruyor ve türkiye ligi diyede birşey mevcut değil nasıl bir sorun olabilir acaba KONAMI-WIN32WE9UOPT file de bir sorun olabilirmi ilginize şimdiden teşekkür ederim.
happysword merhabalar ben sitenin yeni üyesiyim türkçe yamayı belgelerim konami Winning Eleven 9 save folder birin içine kopyaladım oyunun içine girdiğimde herhangi bir değişiklik olmadı yani hollanda ligi tamamen duruyor ve türkiye ligi diyede birşey mevcut değil nasıl bir sorun olabilir acaba KONAMI-WIN32WE9UOPT file de bir sorun olabilirmi ilginize şimdiden teşekkür ederim.
happysword merhabalar ben sitenin yeni üyesiyim türkçe yamayı belgelerim konami Winning Eleven 9 save folder birin içine kopyaladım oyunun içine girdiğimde herhangi bir değişiklik olmadı yani hollanda ligi tamamen duruyor ve türkiye ligi diyede birşey mevcut değil nasıl bir sorun olabilir acaba KONAMI-WIN32WE9UOPT file de bir sorun olabilirmi ilginize şimdiden teşekkür ederim.