abi boşu boşuna dememişler zevkler ve renkler tartısılmaz die..alın işte bende turquazdan nefret ettim çarşamba pazarı koleksiyonundan çıkmış gibi bir sadelik..fb cubuklu 100.yıl forması bu senekine bin ceker..çok kötü bi çizim..aralarından sadece dikkat çeken sarı beyaz forma..gercekten ruya takım dusuncesi olusturuor insanda..