Formaların Tanıtımının Tekrarı FB TV'de Gece İzledim...Kabul Bazı Çizimler Gerçekten Kötü Ama...Yapılış Amaçları
Gerçekten Çok Güzel...
1)Sarı-Lacivert Çubuklu : Klasik...Fenerbahçe'yi Fenerbahçe Yapan Renkler
2)Sarı-Beyaz Çubuklu : Klubün İlk Rengiydi Sarı-Beyaz...Beyaz Temizliğin Dürüstlüğün Rengidir...Anıların Canlanması
Adına Hoş Bir Düşünce
3)Turkuaz : İlk Olarak Türklerin Bulduğu Bu Renk Bir Türk Futbol Takımı Forması İçin Bence Gayet Güzel
Bir Düşünce...Ve Ayrıca Sadece FB Forması Değil Herhangi Bir Türk Takımı Forması İçin de Türklüğü Simgeleyen Bu Renk
Güzel Olur...
Nefretten Aşk Doğarmış Sarı-Beyaz Formayı Hiç Sevmemiştim Ama Ne Biliim Sonradan Hoşuma Gitmeye Başladı
Turkuazı Zaten Beğenmiştim...Turkuazdan Alabilirim
Ama Çubuklu Sarı-Lacivert Formayı Nedense Beğenemedim...Geçen Seneki Daha Çok Hoşuma Gidiyordu :)