e_blacklion Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES e_blacklion grafikler bu sene next gen olucak kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum.:p next gen ne demek, cevap verirseniz sevinirim.:)
Thor Next Generation, yani "Yeni nesil". XBox 360, PS3 gibi konsollar yeni nesil konsollar. 7. nesil konsollardır bunlar aynı zamanda Nintendo Wii ile birlikte.
Lvnt_Asn güzel olmus gercekten fifa gene beklio pes calısıyo ronaldinhoyu cok begendim guzel çizmisler grafikler guzel olmus alıcam sanırsam sagol ss ler için ayrıca