LORD OF THE PES Hd formatında yeni resimler http://bp3.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi0AsuzTAI/AAAAAAAAAVc/qRilHEeXnnc/s1600-h/Pic1.jpg http://bp0.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi0p8uzTBI/AAAAAAAAAVk/8FntXu2K5Y4/s1600-h/Pic2.jpg http://bp1.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1DMuzTCI/AAAAAAAAAVs/x1h1hojCJrI/s1600-h/Pic3.jpg http://bp2.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1OcuzTDI/AAAAAAAAAV0/-x2Ygn6x0E8/s1600-h/Pic4.jpg http://bp1.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1YMuzTEI/AAAAAAAAAV8/U-cg0HZSCF4/s1600-h/Pic5.jpg http://bp3.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1jsuzTFI/AAAAAAAAAWE/Dr9TuFQov98/s1600-h/Pic6.jpg http://bp0.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1v8uzTGI/AAAAAAAAAWM/QNUVmSQxdRY/s1600-h/Pic7.jpg NOT alıtıdır::: HRNclk777 selametle...
RaphaeLmiX teamvision o işte istediğim şekilde bir çok şeyi ayarlayabiliyorsun barajı bile ;) kaç kişi durucağı vs.. : ) biraz takip edin bence madem PES formundayız oyunuda biraz takip edin bea :P :D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs teamvision o işte istediğim şekilde bir çok şeyi ayarlayabiliyorsun barajı bile ;) kaç kişi durucağı vs.. : ) biraz takip edin bence madem PES formundayız oyunuda biraz takip edin bea :P :D Biliyorum dediğini, sadece komik olmuş onun için söyledim:)
Crazy_Soldier süper süper süper son resim abartı olmuş:) ama yinede bni daha da heyecanlandırdı resimler artık cıksada oynasak...
e_blacklion Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES Hd formatında yeni resimler http://bp3.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi0AsuzTAI/AAAAAAAAAVc/qRilHEeXnnc/s1600-h/Pic1.jpg http://bp0.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi0p8uzTBI/AAAAAAAAAVk/8FntXu2K5Y4/s1600-h/Pic2.jpg http://bp1.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1DMuzTCI/AAAAAAAAAVs/x1h1hojCJrI/s1600-h/Pic3.jpg http://bp2.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1OcuzTDI/AAAAAAAAAV0/-x2Ygn6x0E8/s1600-h/Pic4.jpg http://bp1.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1YMuzTEI/AAAAAAAAAV8/U-cg0HZSCF4/s1600-h/Pic5.jpg http://bp3.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1jsuzTFI/AAAAAAAAAWE/Dr9TuFQov98/s1600-h/Pic6.jpg http://bp0.blogger.com/_Qp7Fv2WWaew/Rqi1v8uzTGI/AAAAAAAAAWM/QNUVmSQxdRY/s1600-h/Pic7.jpg NOT alıtıdır::: HRNclk777 selametle... arkadaşlar görüntüler dehşet:eek: pc de görüntü böyle mi? olacak. cavaplarınızı bekliyorum.(acil)
LORD OF THE PES arkadaşlar baraj resmini açıklıtım isterseniz bu sene yeni bi özellik eklenio baraja koycaamız adam sayısını 3-10 kişi arasında biz belirliycez yani onu belli etmek amaçlı 10 kişi koymuşlar
LORD OF THE PES arkadaşlar bir yeni özellik daha duydum penaltı atılırken(bize) kalenin arkasından görüces kaleci gibi konami bu sene bomba gibi yeniliklerle geliyor özellikle master leagu sinden acaip umutluyum