mcs sorunu buldum bendeki fshtool versıon 1.22 değil versıon 1.00 mış. Kusura bakmayın boş yere zamanınızı aldım.
batman94 BEN SERPİL BU o-edit nasıl olcak bana yardım edin msn adresim:serpil_ben20@hotmail.com yardııııııım
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: halilchat abi bide o editin türkçe yamasını nerede bulabileceğimi sölermisin Birazdan Kendi Yaptığım Türkçeyi Yayımlayacağım ;)