Orjinal Mesajı Yazan: mcs
creatıon masterla masaustune getırdiğim oyuncu teksturunu photoshop cs3 ile açamıyorum. bi yardım etseniz.
textureyi masaüstüne çıkarttığın zaman fsh la aç.ıcaksın içinden resimler çıkıcak resimleri acıcan photoshopta ok
Orjinal Mesajı Yazan: ewerad
serhat abi ben o edit 2a yı yükledim ama 2 tane hata verdi.işte resimi:

senin bilgisyaar vista dimi vistada oedit çalışmıyo bu yüzdern bende diğer pc im de face yapamıyorum yeni
sürümünün çıkmasını beklicez bence stad yapımına başla face yapamazken ben oedit çalışmadığı için stad yapıyom oda zevkşi güzzel