Orjinal Mesajı Yazan: ewerad
kerem kardeş formaların nefis senden fenerbahçe ve galatasaray(ben fenerliyim ama gs nin de güzel formalarını görmek isterim:D)formaları da bekliyorum
Üzgünüm kardeşim , Vaktim gerçekten çok az vede Yeni bir Paket Hazırlığındayız Şu anda Diğer Forma Yapımcı Arkadaşlarımız Yapmış Onları Kullanırsanız daha iyi olur ;) Lig A Formalarına Devam Edicem Resim Bulursanız istediğiniz takımın Formasını yaparım.