trapdoor SE Güzel yapmışısın dostum, aynen devam, Ronaldinihonun bandajıda gayet iyi duruyor ayrıca... işte bir eksiği sanırım bandajta Nike işareti vardı onu yapmamışsın... o zaten olmasada olur. gerisi gayet güzel.
dexter11 Merhaba Serhat90 , Kardeşim Çalışmaları gördüm çok beğendim bende max çalışıyorum. Öğreniyorum daha doğrusu modellemye meraklıyım... Yüz modellemesi ile ilgili bu senin bu çalışmalarının yaptığın proğramı benimle paylaşabilirmisin... teşekkürler Kolay gelsin orki200@hotmail.com