Yüzü iyi bandaj kötü. Buyüz oyun içinde çok iyi görünür aslında. Bi çok arkadaşımız yaptığı fazlasıyla detaylı yüzlerdne daha iyi görünür. Herkes fazla sharp kullanuyor bence, oyun içinde bi odak dengesi var ve bu faceler göze hoş gelmiyor. Biraz bulanık bırakmak iyidir. Güzel bi face olmuş. Dokudaki contrast'ı genel olarak arttırmak gerekio birazcık.