Herkes FIFA 08'de Türkiye Ligi olcak mı diyor. Elbette olur. Olmazsada çok önemli değil! Bence Türkçe yapsınlar; tamam oyun çıktıktan sonra Türkçe Dil yamaları oluyor ama hiçbiri %100 Türkçe değil. Ben denemeye çalıştım %100 Türkçe yapmayı çoğunu yaptım ama %100 yapamadım sonra canım sıkıldı.
Bence Türkçe oynamak daha zevkli olacak İngilizce bilmeyenler için. Menajerlik Modunda bir sürü mesaj geliyor. Ama hiçbirini anlamıyoruz. Ve son olarak FIFA 07'yi Türkçe Dil yama yapanlar en çok yaptıkları hata çaviri programında ne yazıyorsa onu yazıyorlar.(Menajerlik Mod için geçerli) Çeviri programları birebir çevirmezler; devrik cümledir vs. Örneğin; "Sen, istiyorsan, saygınlık, kazanmak, yemeğe götür, oyuncuları." Kısaca bununla uğraşmak istemiyorlar. Zaten diğer yerlerin ne anlama geldiğini biliyoruz.