serhat90 tezahurat ekleme anlatımı var akrapın orda çok güzel anlatmıs wav a çevirmeyide programları var googe da arat mp3 ten wava çevirme gibi falan çıkar indir çevir at oyuna
canerap serhat abi ben forma yapmak istiyorum, türkçe yama yapmak istiorum(genel olarak), elverişli yamalar yapmak istiyorum hiç bi yerde bulamıyorum sen yardımcı olur musun bide videoları youtube a koysanız ben indiremem çok fazla boyutları benimki kotalı cevap bekliyorumm..:(
REYYANTALHA lütfen güzel yamalarınızı benimle paylaşın birde bilen arkadaşlarıma sesleniyorum normal telefon hattı internetin hızı az oluyor bununla karşılıklı maç yapılıyormu
AVATAR_hz19 arkadaşlar türkçe yama yapmak için bi programım var.. adı da: Db Master aslın ben buralarda biyerlerde görmüştüm. bi aryın olmazsa link veririm
uzay12 SŞM ABİ BEN FİFA 2007 DE KLUB OLUŞTURDUM ACABA OLUŞTURDUPUM KLUB HANGİ LİGE KAYDOLUNUYOR ARIYORUM BULAMIYORUM
taysifb pardon 1.sayfalardaymış bende forma yapma yaması istiyorum,face de olabilir lütfen yardım edinnnnn.videoları da herkesin dediği gbi you tube falan atsanız olmazmı-teşekkür
ahmet850 Orjinal Mesajı Yazan: uzay12 SŞM ABİ BEN FİFA 2007 DE KLUB OLUŞTURDUM ACABA OLUŞTURDUPUM KLUB HANGİ LİGE KAYDOLUNUYOR ARIYORUM BULAMIYORUM Dünya Klüplerine koymuşlardır
adem0003 arkadaşlar benim bir sorum olacak ben yeni değişikler yaptım kadrolarda yani yeni transferleri takımlara attım fakat bu yeni transferlerle multiplayer oynayamıyorum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar warsa yardımcı olabilirmi ltffn şimdiden tşkler...
emreasfb Ben lig yaması yapmak istiyorum.Hiçbir lig silinmeden.Acaba bunu nasıl yapabilirim?Aynı zamanda kadrolarıda düzenlemek istiyorum.aLütfen yardım et.