serhat90 beyler herkes su yama atıyo bu yama güzel değil bu face güzel falan diyo ama hiç kimsede bende face yapıyım forma yapıyım demiyo birsürü video var benim var gs67 nin var çok kolay neden kimse face forma yapmak istemiyo suan fifa anlamında yama yapan sayılı kişileriz belki o yapmayanlardan biri başlamıs olsa daha süper yamalar yapçak daha güzel olcak oyun. artık yama yapmak özellikle face yapmak istiyorum diyenleri bu konuya bekliyorum benim face yapım videolarım var konuda indirin takıldığınız yerlerdede özelden mesaj atın msn mi atarım anlatırım.böyle olursa bizdende yaş geçiyo fifa anlamında yama yapan kalmıcak 2 3 sene sonra
serhat90 burası yamayı nasıl indiririm konusu değil ayrıca face forma öğrenmek isteyipte öğrenmeyen yokmu sorularınız yokmu hiiç kimse yama yapmak istemiyomu:S:S::(:(:(:
serhat90 ne yapmak istiyon dostum face mi formamı karar ver hepsinin videosu var resimli anlatımı var.izle yapamadığın yerleri msn den sorarsın
hakanguher Orjinal Mesajı Yazan: serhat90 beyler herkes su yama atıyo bu yama güzel değil bu face güzel falan diyo ama hiç kimsede bende face yapıyım forma yapıyım demiyo birsürü video var benim var gs67 nin var çok kolay neden kimse face forma yapmak istemiyo suan fifa anlamında yama yapan sayılı kişileriz belki o yapmayanlardan biri başlamıs olsa daha süper yamalar yapçak daha güzel olcak oyun. artık yama yapmak özellikle face yapmak istiyorum diyenleri bu konuya bekliyorum benim face yapım videolarım var konuda indirin takıldığınız yerlerdede özelden mesaj atın msn mi atarım anlatırım.böyle olursa bizdende yaş geçiyo fifa anlamında yama yapan kalmıcak 2 3 sene sonra
ewerad serhat abi(sana serhat abi dememin bir mahsuru var mı bilmiyorum ama samimiyetimden söyledim) ben face yapmak istiyorum.elimde face için gerekli programlar var.sadece videolu veya resimli nasıl yapılacağını bana anlatabilir misin?eğer video lu anlatım varsa daha iyi olur ama resimli olsa da olur. şimdiden teşekkürler...
serhat90 kar yamasını bilmiyorum ama diğer her seyin videosu var onları izleyin anlamadığınız yerde sorun
halitsanlisoy bende yama yapmak istiyorum bi yardım forma olsun takım tranfeleri olsun face olsun bi yardım edersen serhat kardeş video diyorsun ner bakalım söyle adresini filan
galatasarayli67 benim yapmış olduğum face yapım videosu 2 bölümden oluşuor buyrun 1.BÖLÜM 2.BÖLÜM videoda benim photoshopum türkçeydi sizlerde zorlanmayın die türkçe yamayıda koyuyorum;) PHOTOSHOP CS2 TÜRKÇE YAMA