hocam sizin bu yaptığınız bütün olayların her türlü yamsını DKZ sini Patchleri en az 5 yerden indirdim zaten cogunda sizin dosyalarınız cıktı masaustum full doldu ama her nedense bi türlü hiçbişeyi basaramdım onceki sayfada arkadasın dediği gibi e_text ve 0_text dosyalarını importlamayı başardım fakat manuel dosyasına gelince takılıp kaldım benim indiridğim DKZler 0.91 ve 0.92b ikisi üzerindede epey urastım ama naparsam yapayım herkesin soyledigi APPLY İN PATCH sekmesini kullanılır duruma sokamadım (konuyla ilgili tüm arkdaşlar neden bahsettiğimi anlıyorlardır) ama 3 saate varan tüm çabalarım oyunu 3 kere yüklememe sebep oldu oyu açılıyor fakat tam maç başlıyacakken winddowsdan bi hata geliyor... bu manuel dosyaları nasıl importlanır??? bu 1. en bastan baslarsak...
e_text ve 0_text dosyalrını direk PES6 dat dan tıklayarak açıp import edioruz indirilen dosyalrı deilmi?? buda bi hata yok heraldeonlarda importlandı 1 files has been iportant uyarısını aldım EE sonra dosyayı nereye kaydediyorum?? masaustunemi yoksa tekrar dat dosyasınamı? bütün bunlara cvp verebilecek bi baba yiğit bi arkadaş veya hala PES 6yla uraşan bu siteye giren bi vatandaş....varmıIII????