Madd.Dogg Merhaba arkadaşlar,ben Türkiye televizyon yamasını indirdim ama bugüne kadar hiç DKZ studıo kullanmadığım için oyuna aktaramıyorum yardımcı olabilecek arkadaşlara simdiden teşekkür ederim ... :confused: :confused:
sari__lacivert eger versiyon 1.3 ise icinde tek bir dosya daha olmasi lazim (manuel yazan dosyanin yaninda) o dosyayi dkz ile acıp üst sol kosedeki PATCH yazan yere bas ardindan APPLY PATCH IN FOLDER yazan yere basip oyunun kurulu oldugu DAT klasorunu sececen bu kadar
Madd.Dogg kardes bise daha sorayım DKZ studio ile stat importlayabiliniyormu bende kitserverle olmuoyr konusmustuk zaten
sari__lacivert OLUR AMA KİTSERVERDEKİ GİBİ VRİMLİ OLMUYO SEN İCİ DOLU Bİ KİTSERVER İNDİR yada _M e E r t y z_ daha iyi anliyo o yardim eder sanirim
sari__lacivert http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=85471&pagenumber=1&perpage=10 bu sayfada kitservere resimli olarak stad eklemeyi anlatmislar forumda gezerken gorudum isine yarar herhalde
ua93berkay çok kolay bana göre indirdin faceleri kramponları fln gdb klasörünün içinde hangisi ile uyuyosa onun içine atçan ama her dosya için map klasörünün olması lazım
ano arkadaşlar ben dkz stüdio yo aldım nasıl kurulur anlatabilirmisiniz hangi dosyalar açılacak arkadaşlar
alicankaan kardes bende bunu indirdim ama nasıl olduğunu anlamadım biri bana resımlı anlatımını yaparsa sevineceğim
Mavimsi Yaaa arkadaşlar indirdim o texti attım e texti attım manuele dokunmadım oyuna girdim lig tiviyi açınca veya başka birşeyi resimler yerine bembeyaz çıkyordu kapattım manuele girdim dosyalardakileri unkownu(resim olanı değil)o texte attım oyunu açtım yine bembeyaz şüpelendim manueldeki unkownların içine game graphic studio ile baktım resim yok düşündüm oradaki unkown yazan resimler vardı (hani kanal 1 filan onların resimleri)bu resimleri o bindosyası olan unkownların içine atmalıyım dedim ama atamadım lütfen yardımcı olursanız sevinirim