kurdt 27 ide gectim 28 deyim ama ne anlatmak istediini anlamis deilim herzamanki gb sizden yardim isticem ama sizde yardim etmiceksiniz:mad:
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Venom Özellikle resmi bulmaya çalış Samet. Aramada çıkan sitelerdeki fotoğraf arşivleri... Sağol buldum zaten. 31. bölüme kadar geldim.Sabır olayı var.Bu bekleme olayını daha sonra yapcam.Şimdi çıkıyorum. Ayrıca..Oyun çok güzel fakat sevmediğim bir yönü genelde şifreler benzer yönetmelerle çözülüyor.Yok kaynağa bak yok google kullan.Daha fantastik şeyler olabilirdi.Bunun dışında güzel oyun ;)
Venom **Samet 100 bölümden oluşuyor diyor oyun. Sen daha %30 unu bitirdin. Peşin hüküm verme derim ben. Yiğit sen de amma sabırsızsın 1 haftayı bulabiliyor bu sabır işi.**
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Venom Samet 100 bölümden oluşuyor diyor oyun. Sen daha %30 unu bitirdin. Peşin hüküm verme derim ben. Yiğit sen de amma sabırsızsın 1 haftayı bulabiliyor bu sabır işi. Ben de zaten şimdiye kadarki bölümden bahsetmiştim.Neyse.. Sanırım biçoğu kişi 31.bölümden gelcek mesajı bekliyor ben de dahil.Nasıl bi mesaj olcak ki acaba..Ona göre beklerdik.Maile filan mı gelcek yoksa pop up şeklinde mi açılcak filan..
Tearaway her forumu tek tek okudum herkes haftalardi msj gelmesini bekliyor ama kimseye gelmemiş herkes boşuna bekliyor gibi gelio :) ama şöle düşünün bu olanlarda bir test olabilir yinede vazgeçmeyin :)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway her forumu tek tek okudum herkes haftalardi msj gelmesini bekliyor ama kimseye gelmemiş herkes boşuna bekliyor gibi gelio :) ama şöle düşünün bu olanlarda bir test olabilir yinede vazgeçmeyin :) Haftalardır ???? Harbiden sonunda mesaj gelceğini bilsem sonuna kadar sabrederim de..Bi de oyunun kendi başına terkedilmiş olma ihtimali doğuyor tabi.Kimseye gönderilmemiş filan.. :rolleyes:
Tearaway duyduğuma göre kahin bodrumda tatildeymiş bir kaç arkadaşımı gönderdim kahini aramaya gittiler bulursak buraya yazarım..:)
Imagine ilk başta da böyleydi ilk 20 bölümü bitirdikten sonra bana mail beklemelisin diyordu 1-1,5 hafta sonra geldi mail herhalde oyunun ilerki bölümleri yapım aşamasında...
amateur 25. bölüm bana kafayı yediriyooooooooooorrrrr!!! Herkes forumlarda "basit düşünün" yazmış, ipucunda "insanlar bazen gözünün önündekini göremez" yazıyor, salak mıyım ben neyim?
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: KolaysaAnlat soru seymiydi yazilisi ile okunusu ''farkli:)''olan kelıme? bu arada Atılla Abi Hoşgeldin Hoşbulduk:) Ben Mesaj Falan Gelceğine İnanmıyorum Valla. 31.Bölümde Bekliyoruz İnşallah Devam Eder.
amateur Orjinal Mesajı Yazan: KolaysaAnlat soru seymiydi yazilisi ile okunusu ''farkli:)''olan kelıme? bu arada Atılla Abi Hoşgeldin Çok teşekkürler. Şimdi de 27'de kaldım, doğru bulduğumdan eminim, ama olmuyorr!!