4. kilometre taşı
hoşgeldin dostum. artık bir gyzemistik oldun.
yolun neredeyse yarısını katettin.
sana olan güvenimi boşa çıkartmadın.
gerçek bir gyzemci olduğunu kanıtladın.
saygılarımı sunuyorum...
yolculuğun devam ediyor... önceden de belirttiğim gibi gyzmolarına el koyuyorum.
zaten engel tanımadığını ispatladın...
gelecek kilometre taşında gyzmolarını 2 kat olarak geri vereceğim.
eğer ulaşabilirsen o zaman gyzemata, yani yarı kahin olarak anılacaksın...
mesajımı beklelemelisin... aslında söylemeye gerek yok... bunu biliyorsun...
sen artık bir gyzemistiksin...
:D