Luthien 36. sorunun bu kadar oyaladığına inanamıyorum cevap da bi o kadar basitmiş çiçeklerle boşuna uğraşmayın arkadaşlar..
LuNaT1C İlk bilgisayar yaz :İ Beyler 37yi çözmüş bulunmaktayım sayfanın en altında çözebilicek misin ... dikkat edin bu yazıya odaklanın:D
emma_seal yaw bınary code lu olan soru yane 35 soru nasl olck annaamadm yaaaw off yüzdük yüzdük kuyruguna geldk kaldk burda smdı :(
Neo Orjinal Mesajı Yazan: emma_seal yaw bınary code lu olan soru yane 35 soru nasl olck annaamadm yaaaw off yüzdük yüzdük kuyruguna geldk kaldk burda smdı :( Gri renkteki sayıyı. http://www.paulschou.com/tools/xlate/ bu adresten çözümle.
sedacik 38.i nası çözdünüz yaa 20 bölüm boyunca çözmek çok manasız gelio kısa bi çözümü mü var yardımcı olur musunuz pm den yada buradan.. çözüm değil ipucu arıyorum sadece..
LuNaT1C Arkadaşım o saru hatalı ben de farkettim sadece yazıyla yazılmış sayıları rakama çevir ve cvba yaz
sedacik bende 39dayım resimlere bakıyorum cevap galiba ingilizce bişi ama nedir.. başka fikri olan varmı