bn sana bişi sormak istiyorum öncelikle yüzler harika bnde kendi çapımda kendi istediim gerekli yüzleri yapmak istiyorum bana basit şekilde neler yapacağımı anlatabilrimsin eskinden pes4 de yapıodum photoshopta falan ama çok oldu unuttum elimde photoshop o edit ve ggs dahil herşey war sen sadece bana nasıl yapacağımı anlatırsan sevinirim