foxsel ronaldo üzerinde çalışmayı bıraktım. çok zaman sonra başka bir resimle sıfırdan yapmayı deneyeceğim.
LuNaT1C Ronaldo da benzerlik sorunu var eminim çok daha iyisini yaparsın,nuri çok iyi olmuş eline sağlık.
foxsel Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI nuri benzememis yazmasan nuri oldugu belli deil ama genede dusundugun icin tesekkurler ben bu resimden yapmadım. en son transfer olduğu feyenord takımındaki hali böyle. Senin gösterdiğin fotoğraf 4-5 yıl öncesinin. yorumlar için sağ olun.
yilmassh Orjinal Mesajı Yazan: foxsel Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI nuri benzememis yazmasan nuri oldugu belli deil ama genede dusundugun icin tesekkurler ben bu resimden yapmadım. en son transfer olduğu feyenord takımındaki hali böyle. Senin gösterdiğin fotoğraf 4-5 yıl öncesinin. yorumlar için sağ olun. bılemıcem ama bence maclarda ızledıgımız meshur nurı sahın e benzememıs bendekı resım sankı daha cok benzıyo nurı sahın'e
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: foxsel sağ olun yorumlar için. İNDİR Acaba bu faceye küpe ekleyebilirmisin o zaman çok havalı olurduda çünkü gerçekten yapılmıs en ii Volkan facesi fakat daha havalı olsa daha hoş olurdu selçuk
foxsel selçuk hayırdır, tanışıyor muyuz? Volkanı küpeli isteyenler için yeniden küpeli saç yaptım indirmek isteyenler indirsin. saç renk: RGB: 13-13-13 http://www.speedyshare.com/338386206.html
foxsel serdar özkan download: http://www.speedyshare.com/845540979.html lamine diatta download: http://www.speedyshare.com/516923915.html
foxsel Yorumlar için çok teşekkür ederim. İ N D İ R Bojan Krkic Perez. 1990 doğumlu. Onun için Messi kadar yetenekli diyorlar. Barcelona A takımıyla ilk maçına Mısır'da hazırlık maçında çıktı, güzel de bir gol attı. Gol deyince zaten Barca altyapısında 7 yılda 889 gol atmış bu kardeş. Messi 16 yaş 4 aydayken Barça formasını giymişti. Krkic 16 yaş 7 ay. Barça'nın unutulmaz yıldızı Cruyff'u hatırlatan 14 numaralı formayı giyiyor. İspanya U17'de forma giydiğine söylemeye gerek yok sanırım. Giovanni Dos Santos ile birlikte gelecek sezon A takım kadrosuna girerler, o vakit Barça, Ronaldinho'yu, Eto'o satmış olur mu bilmem. boy: 166 cm kilo: 68 kg
Ume Face güzel olmuş dos santos şimdiden r10 un tahtını sallamaya başladı zaten buda çok iyi olur umarım..