kinci değilimdir bu yönümü sdeverim.
çok pis takıntı yaparım.bu özelliğimi sevmiyorum.manyakmıyım olm ben.gereksiz şeleri bile takıntı yapıyorum.
keşke ufak yaşta futbola başlasaydım diye kendime çok kızarım.şimdi gördüğm çocuklarıda kıskanırım hep.ama güzel bi kıskanma bu.bbenim yapamadığımı yaptıkları için takdirde ederim onları.bu pek bu konuyla ilgili değil ama yazmak istedim yinede
olmasını istediğim özelliğime gelirsem liderlik özelliğimin glişmesini isterdim.her tarafta kendimi öne çıkarablirim ama liderlik özelliğinde kendimi yetersiz görüyorum.buda büyük ihtimalle sakin olmamdan kaynaklanıyo.bu özelliğimi geliştirmeye çalışcam.