kendimi ifade etmekte güçlük çektiğim olur sıkça..ama bunun benden kaynaklandığını sanmam,karşımdaki beni anlamıyor derim hep..çok sinirliyimdir,ama öfkemi kontrol ederim..nadir durumlarda ise ne yapacağımı ben bile bilemem..bu huyumu da hiç sevmiyorum..gaza gelen bi yapım vardır..her istediğimin olmasını,herşeyi yapabilmeyi isterim..en iyiye antipati duyarım ve en iyi ben olmak isterim..buda yersiz bi'şeydir..ama kendini beğenmişliğe ve özentiliğe karşıyımdır..sevdiklerimi kıskanmak ise had safhadadır bende..ama bunları kimseye belli etmem ve içime atarım..işte bu yüzden çabuk yaşlandım :D
bazen karamsar oluyorum..canım hiç bi'şey yapmak istemiyor..aynen şuanki gibi üzerimde ölü toprağı var sanki..herşeyi göze alabilecek olmam bana zarar veriyor..yanlış şeyler için kendimi feda ediyorum..birde hiçbişeyi başladığım hevesle bitiremiyorum :(